مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 17:252023-10-17بين الملل

تجمع حامیان فلسطین در ایالت واشنگتن آمریکا


ده ها تن از حامیان آرمان آزادی فلسطین با برپایی تجمعی در ایالت واشنگتن آمریکا ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، حمایت مقامات آمریکایی از صهیونیستها را نیز محکوم کردند.

- ده ها تن از حامیان آرمان آزادی فلسطین با برپایی تجمعی در ایالت واشنگتن آمریکا ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، حمایت مقامات آمریکایی از صهیونیستها را نیز محکوم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زک مک گاکین، سازماندهنده تجمع فلسطین را آزاد کنید در شهر اسپوکن ایالت واشنگتن آمریکا گفت: اسراییل از زمانی که محاصره (علیه غزه) را شروع کرد، هر 90 ثانیه یک بمب را فروریخته است.

او یکی از مقامات حزب سوسیالیسم و آزادی آمریکا، سازمان دهنده تجمع مذکور در ایالت واشنگتن است که ده ها تن از حامیان آرمان آزادی فلسطین در آن شرکت کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع به قطعنامه ای که شورای شهر اسپوکن در محکوم کردن جنبش حماس و ابراز حمایت از رژیم صهیونیستی در هفته گذشته تصویب کردند شدیدا اعتراض کردند.

مک گاکین گفت: اینکه این مقامات از اسراییل حمایت کردند تنها باعث تشویق به محاصره و جنایات مروج نفرت علیه مردم دارای اصالت خاورمیانه ای و مسلمان در جامعه ما می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع حامیان فلسطین در ایالت واشنگتن آمریکا

تجمع حامیان فلسطین در ایالت واشنگتن آمریکا