مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 11:152023-10-17سياسي

مردم قم در حفظ فضای سبز همراه هستند


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم، توسعه فضای سبز را نیازمند همراهی مردم دانست و گفت: خوشبختانه این همراهی در قم شکل گرفته است و دیگر نگرانی مبنی بر اینکه مردم به فضای سبز و درختان آسیب می زنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سیدمهدی قریشی در نخستین همایش ملی راهبردهای توسعه فضای سبز در شهرهای حاشیه کویر که در سالن همایش های دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه قم درحال برگزاری است، اظهار کرد: موضوع فضای سبز و درختکاری در قرآن کریم و روایات نیز بسیار مهم است.

وی با اشاره به اینکه در آیه 96 سوره اعراف وعده داده شده است که خداوند برکات آسمان و زمین را برای اهل ایمان خواهد گشود، مطرح کرد: قطعا در برکات زمین، پوشش گیاهی و درختان نقش ویژه ای دارند.

معاون استاندار قم با بیان اینکه امروز با توسعه شهری دچار یک زندگی ماشینی شده ایم، عنوان کرد: متاسفانه در طول این مسیر بسیاری از منابع محیط زیستی خود را از بین برده ایم که لازم است با برنامه ریزی به دنبال توسعه فضای سبز باشیم.

وی با اشاره به اینکه در این مسیر با چالش هایی مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: باتوجه به تمام کمبودهای منابع آبی، خاک نامناسب و .

اما همچنان فضای سبز برای پرورش جسم و تقویت روح لازم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم قم در حفظ فضای سبز همراه هستند

مردم قم در حفظ فضای سبز همراه هستند