مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 13:052023-09-23اجتماعي

وظیفه معلمان برانگیختن روحیه امید در دانش آموزان است


معلمان بدانند در شرایط فعلی وظیفه آنان برانگیختن روح امید در دانش آموزان است چراکه هدف دشمن ایجاد یأس و ناامیدی در نسل جوان است.

- ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: معلمان بدانند در شرایط فعلی وظیفه آنان برانگیختن روح امید در دانش آموزان است چراکه هدف دشمن ایجاد یأس و ناامیدی در نسل جوان است.

محمدمهدی اعلایی در مراسم استانی زنگ مهر و مقاومت با شعار همه با هم یک صدا ایران، مدرسه قوی، ایران قوی که امروز یکم مهر 1402 در دبیرستان دخترانه حاجی بهرامی برگزار شد، اظهار کرد: آنچه در دنیای امروز اهمیت بسیاری دارد این است که سعی کنید روحیه خود باوری و توان را در وجود خود تقویت کنید چراکه اگر به خود باور داشته باشید می توانید قله های موفقیت شخصی و اجتماعی را فتح کنید.

وی در ادامه بیان کرد: موفقیت تک بعدی نیست و ممکن است مسیر موفقیت هر فرد متقاوت باشد و شما دانش آموزان باید استعدادهای خود را کشف کنید و در مسیر علایق خود قدم بردارید زیرا شادترین افراد کسانی هستند که تک بعدی نیستند و اگر شما هم به کشف استعداد خود برسید قطعاً در مسیر توفیقات بیشتر حرکت خواهید کرد.

وی تصریح کرد: معلمان نیز بدانند در شرایط فعلی وظیفه آنان برانگیختن روح امید در دانش آموزان است چراکه هدف دشمن ایجاد یأس و ناامیدی در نسل جوان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه معلمان برانگیختن روحیه امید در دانش آموزان است

وظیفه معلمان برانگیختن روحیه امید در دانش آموزان است