مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 12:352023-10-04اقتصادي

اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت سواران


یکی از معضل های استان گلستان مسئله موتورسیکلت سواران است که باید طرح های مراقبتی، نظارتی و ساماندهی آن در اسرع وقت اجرایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، علی محمد زنگانه صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان گلستان که باحضور سردار حسن مومنی رییس پلیس راه فراجا برگزار شد اظهار کرد: افزایش تصادفات ناشی از افزایش ترددها و افزایش تعداد خودروها در سطح معابر است.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات استان گلستان، عقب ماندگی در حوزه زیرساختی راه ها است که در دولت سیزدهم بیش از 200 میلیارد تومان اعتبار برای ایمن سازی و بهبود شراط جاده های استان هزینه شده است.

استاندار گلستان تصریح کرد: یکی از معضل های استان گلستان مسئله موتورسیکلت سواران است که ساماندهی موتورسیکلت سواران و اجرای طرح های مراقبتی و نظارتی و ساماندهی موتوسیکلت سواران در اسرع وقت اجرایی شود.

زنگانه بیان کرد: اجرای سرعت کاه ها یک راهبرد برای کاهش سرعت در جاده ها و حتی شهرهای استان است که اداره کل راهداری و تمامی شهرداری های استان مکلف و موظف هستند در هر نقطه ای که پلیس درخواست اجرای سرعت کاه داشت، به سرعت احداث سرعت کاه را اجرا کند.

وی اضافه کرد: تمامی رانندگان با سرعت های بحرانی و حادثه ساز با نظر کارشناسی پلیس و ثبت تخلف توسط دوربین ها برای سیر مراحل قانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت سواران

اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت سواران