مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 12:452023-10-07اقتصادي

نرخ مصوب سرویس مدارس هرچه زودتر مشخص شود


رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده کرمانشاه از این که با گذشت دو هفته از شروع سال تحصیلی هنوز تکلیف نرخ مصوب سرویس مدارس مشخص نشده انتقاد کرد و گفت: - ایسنا/کرمانشاه رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده کرمانشاه از این که با گذشت دو هفته از شروع سال تحصیلی هنوز تکلیف نرخ مصوب سرویس مدارس مشخص نشده انتقاد کرد و گفت: این روند باعث تضییع حقوق مردم خواهد شد.

وحید درکه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به گذشت 15 روز از مهر و این که هنوز تکلیف نرخ مصوب سرویس مدارس کرمانشاه مشخص نشده، این رویه را به ضرر والدین دانش آموزان و مردم دانست و افزود: هم اکنون همه سرویس ها فعالیت خود را شروع کرده اند، بدون آنکه نرخ آنها مشخص باشد و این امر باعث می شود در تعرفه ها هرج و مرج ایجاد شود و هر کس هر قیمتی که بخواهد برای سرویس مدرسه بگیرد.

وی ادامه داد: اگرچه مسئولیت تعیین تکلیف تعرفه سرویس مدارس بر عهده کارگروهی شامل آموزش و پرورش و شهرداری است، اما گویا باید به تصویب شورای شهر برسد و بعد از آن هم روند آن طی و ابلاغ شود که تقاضا داریم این روند هرچه زودتر انجام شود.

رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده استان کرمانشاه تاکید کرد: چنانچه این روند باز هم ادامه یابد، از سایر مراجع و اختیاراتی که داریم برای تعیین نرخ مصوب سرویس مدارس استفاده خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ مصوب سرویس مدارس هرچه زودتر مشخص شود

نرخ مصوب سرویس مدارس هرچه زودتر مشخص شود