مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 11:252023-09-30سياسي

رییس جمهور موقت بورکینافاسو: امنیت اولویت ما است نه انتخابات


رییس جمهور موقت بورکینافاسو تاخیر در برگزاری انتخابات این کشور را اعلام کرده و دلیل این تاخیر را ضرورت برقراری امنیت با هدف تضمین مشارکت کافی مردم در انتخابات دانست.

- رییس جمهور موقت بورکینافاسو: امنیت اولویت ما است نه انتخابات رییس جمهور موقت بورکینافاسو تاخیر در برگزاری انتخابات این کشور را اعلام کرده و دلیل این تاخیر را ضرورت برقراری امنیت با هدف تضمین مشارکت کافی مردم در انتخابات دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه المیادین، ابراهیم ترائوره، رییس جمهور موقت بورکینا فاسو تایید کرد، انتخابات سراسری کشورش تا زمانی که امنیت در آن برای شرکت همه در این انتخابات کافی باشد برگزار نخواهد شد.

ترائوره در مصاحبه با تلویزیون ملی بورکینافاسو بیان کرد، به اعتقاد او انتخاباتی که اخیرا شورای انتقالی وعده برگزاری آن را داد تا زمانی که وضعیت امنیتی برگزاری آن را میسر کند ممکن نخواهد بود و از نظر او دستیابی به امنیت اولویت اصلی است.

این سخنرانی ترائوره در حالی برگزار شد که صدها تن با تجمع در شهر واگادوگو، پایتخت بورکینافاسو تجمع کرده تا حمایتشان را از شورای نظامی حاکم، یک سال بعد از آنکه در پی یک کودتا قدرت را در دست گرفت، ابراز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور موقت بورکینافاسو: امنیت اولویت ما است نه انتخابات

رییس جمهور موقت بورکینافاسو: امنیت اولویت ما است نه انتخابات