مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 14:552023-10-19دانش

40 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه شیراز در شمار پژوهشگران پر استناد دنیا


40 نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه شیراز در شمار پژوهشگران پراستناد دودرصد برتر جهان در سال 2023 (براساس عملکرد استنادی در سال 2023 و عملکرد استنادی حیات علمی) قرار گرفتند.

- ایسنا/فارس 40 نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه شیراز در شمار پژوهشگران پراستناد دودرصد برتر جهان در سال 2023 (براساس عملکرد استنادی در سال 2023 و عملکرد استنادی حیات علمی) قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه شیراز، طبق تازه ترین گزارش سالانه الزویر از عملکرد استنادی پژوهشگران در سال2023 که برمبنای شاخص های استنادی برگرفته از پایگاه اسکوپس منتشر شده است؛ براساس تحلیل عملکرد استنادی یک ساله (جدول 1)، 40 پژوهشگر از دانشگاه شیراز در شمار پژوهشگران پراستناد دودرصد برتر قرار گرفته اند.

در حوزه علوم انسانی برای نخستین بار، محمدحسین رونقی، عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد، مدیریت و علوم اجتماعی دانشگاه شیراز در جمع دانشمندان دودرصد برتر دنیا قرار گرفت.

در تحلیل های رشته های موضوعی، حمیدرضا پورقاسمی، محمدرضا رحیم پور و احمد عریان، رتبه های یک تا سه را در دانشگاه شیراز احراز کرده اند.

همچنین، احمد عریان رتبه هشتم جهانی در حوزه دامپزشکی، حمیدرضا پورقاسمی رتبه 36 جهانی در حوزه ژئوشیمی و ژئوفیزیک و محمدرضا رحیم پور رتبه 69 جهانی در حوزه مهندسی شیمی را ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه شیراز در شمار پژوهشگران پر استناد دنیا

40 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه شیراز در شمار پژوهشگران پر استناد دنیا