مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 15:402023-10-13ورزشي

نسل کشی صهیونیست ها نشان از ضعف آنها در مقابله با رزمندگان مقاومت است


حملات دیوانه وار اسراییل به زنان وکودکان غزه که نسل کشی است نشان از ضعف آنها در مقابله با رزمندگان مقاومت است و راه بجایی نخواهند برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پارسیان، حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا امام جمعه شهرستان پارسیان ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه به تفسیر آیه ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم پرداخت و جهاد با کفار را مصداق بارز یاری دین خدا دانست و اظهار داشت: سنت پروردگار است که هرکس دین خدا رایاری کند خدا او راداری می کند.

وی ضمن تبریک مجدد هفته فراجا و روز نیروی دریایی سپاه به همکاران این دو مجموعه، از خدمات ومجاهدتهای این عزیزان در شهرستان تقدیر کرد.

امام جمعه شهرستان پارسیان در ادامه به روز تربیت بدنی و ورزش اشاره کرد و افزود: شهرستان باید برای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در بخش آقایان وبانوان  برنامه مدون داشته باشد.

حجت الاسلام اسماعیل نیا زلزله استان هرات افغانستان و کشته شدن جمعی از مسلمانان را تسلیت گفت و از مردم خواست با کمک های خود به یاری این عزیزان بپردازند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارسیان به عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و گفت: خشم 70 ساله مردم مسلمان فلسطین طوفانی به پا کرد که در چند ساعت آبرو و هیمنه را در هم شکست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسل کشی صهیونیست ها نشان از ضعف آنها در مقابله با رزمندگان مقاومت است

نسل کشی صهیونیست ها نشان از ضعف آنها در مقابله با رزمندگان مقاومت است