مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 21:452023-09-30بين الملل

رنج پرتکرار مردم عنافچه خوزستان (+عکس)/ از ترک تحصیل تا تردد با قایق


به مدت هفت ماه است پل شناوری که توسط ارتش برای اتصال دهستان عنافچه به شهر ملاثانی (مرکز شهرستان باوی) ایجاد کرده بود به دلیل آسیب دیدن جمع آوری شده و مردم برای تردد از قایق استفاده می کنند.

- رنج پرتکرار مردم عنافچه خوزستان (+عکس)/ از ترک تحصیل تا تردد با قایق به مدت هفت ماه است پل شناوری که توسط ارتش برای اتصال دهستان عنافچه به شهر ملاثانی (مرکز شهرستان باوی) ایجاد کرده بود به دلیل آسیب دیدن جمع آوری شده و مردم برای تردد از قایق استفاده می کنند.

دهیار دهستان عنافچه ( از توابع شهرستان باوی خوزستان) گفت: مردم این دهستان خواستار ایجاد پل شناور برای ترددهای روزانه خود به شهر ملاثانی هستند.

  عبدالحسین الهایی در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: به مدت هفت ماه است پل شناوری که توسط ارتش برای اتصال دهستان عنافچه به شهر ملاثانی (مرکز شهرستان باوی) ایجاد کرده بود به دلیل آسیب دیدن جمع آوری شده و مردم برای تردد از قایق استفاده می کنند.

  وی با اشاره به اینکه در این دهستان فقط هفت دبستان وجود دارد گفت: متاسفانه در این دهستان مدرسه دوره متوسطه ، مرکز درمانی و بازار وجود ندارد که به همین دلیل، مردم برای انجام امورات زندگی خود باید به شهر ملاثانی تردد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنج پرتکرار مردم عنافچه خوزستان (+عکس)/ از ترک تحصیل تا تردد با قایق

رنج پرتکرار مردم عنافچه خوزستان (+عکس)/ از ترک تحصیل تا تردد با قایق