مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 04:502023-10-03بين الملل

واشنگتن: دیپلماسی بهترین راه برای مهار برنامه هسته ای ایران است


سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با بیان اینکه فاصله زیادی با «حتی فکر کردن به بازگشت به برجام» دارند، گفت که واشنگتن متعهد به جلوگیری از دستیابی تهران به سلاح اتمی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، متیو میلر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا شامگاه دوشنبه ادعاها درباره مهار برنامه هسته ای جمهوری اسلامی ایران از طریق دیپلماسی را تکرار کرد.

میلر طی نشست خبری در این وزارتخانه، در پاسخ به این سوال که آیا دولت کنونی آمریکا هنوز به برجام اعتقاد دارد یا خیر، گفت: باید بگویم که ما همچنان معتقدیم دیپلماسی بهترین گزینه برای مهار برنامه هسته ای ایران است.

   ما همچنان از ایران می خواهیم که گام هایی برای کاهش تنش بردارد .

وی با بیان اینکه سیاست آمریکا در قبال ایران تغییری نکرده، توضیح داد: من فکر می کنم با توجه به اینکه آنها در چند هفته گذشته بازرسان آژانس اتمی را رد کرده اند، حتی با فکر ورود مجدد به برجام هم فاصله زیادی داریم.

ما متعهد هستیم که اطمینان حاصل کنیم که آنها سلاح هسته ای در اختیار نداشته باشند .

به نوشته وبگاه وزارت خارجه آمریکا، این دیپلمات آمریکایی در این باره اضافه کرد: ما به دیپلماسی برای محدود کردن برنامه هسته ای ایران متعهد هستیم، اما هنوز ندیده ایم که آنگونه گام های کاهش تنش را که فکر می کنیم برایشان مهم است، بردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن: دیپلماسی بهترین راه برای مهار برنامه هسته ای ایران است

واشنگتن: دیپلماسی بهترین راه برای مهار برنامه هسته ای ایران است