مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 19:112023-09-23اقتصادي

یک طرح عمرانی زمین مانده دیگر؛ بهره برداری از میدان گیل شاید وقتی دیگر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لاهیجان، عروس گیلان یکی از شهرستان های گردشگرپذیر و استراتژیک در استان گیلان است که به دلیل قرار گرفتن در محور مواصلاتی شرق گیلان و منتهی به دیگر استان شمالی، همواره شاهد افزایش شناور خودرو و در نتیجه بار ترافیکی مضاعف در این شهرستان با افزایش مواجه شده است.

تأثیر مستقیم پل غیرهمسطح میدان گیل در کاهش بار ترافیکی لاهیجان احداث تقاطع  غیرهمسطح در میدان گیل کمربندی لاهیجان به منظور کاهش بار ترافیکی در این شهر از جمله مهم ترین پروژه های عمرانی گیلان بود که در سال 94 آغاز و بر اساس اظهارات مسؤولان وقت، مقرر شد بود تا در پایان سال97 به اتمام برسد.

در حالی هشت سال از احداث پل غیرهمسطح میدان گیل می گذرد که قرار بود با اتمام این پروژه در سال های ماضی، شاهد کاهش بار ترافیکی در این منطقه باشیم داشت ولی اکنون پنج سال از قول مسؤولان برای تاریخ اتمام آن گذشته و نه تنها بار از ترافیک منطقه برنداشته بلکه عدم تکمیل آن باعث افزایش ترافیک نیز شده است.

  مردم لاهیجان گله مند از بدعهدی مسؤولان در تکمیل پل غیر همسطح لاهیجان ولی مردم شهرستان لاهیجان از بدعهدی های صورت گرفته در خصوص عدم تکمیل پل غیر همسطح میدان گیل بسیار گله مند هستند و می گویند، ما همه روزه برای رفتن به محل کار و منزل خود با معضل شدید ترافیک مواجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک طرح عمرانی زمین مانده دیگر؛ بهره برداری از میدان گیل شاید وقتی دیگر

یک طرح عمرانی زمین مانده دیگر؛ بهره برداری از میدان گیل شاید وقتی دیگر