مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 11:402023-09-24حوادث

آخرین وضعیت مرد سقوط کرده از ارتفاع 50 متری در کلاله


معاون جمعیت هلال احمر گلستان آحرین وضعیت مرد 42 ساله سقوط کرده از ارتفاع 50 متری در جنگل آق سو کلاله را تشریح کرد.

- رضا حاجیلری پیش از ظهر امروز یک شنبه 2 مهرماه 1402 در خصوص چگوگی امدادرسانی به مرد سقوط کرده از ارتفاع در جنگل کوهستانی آق سو شهرستان کلاله توسط جمعیت هلال احمر گلستان اظهار کرد: پس از تماس با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر گلستان(EOC) گزارش یک مورد حادثه سقوط در منطقه ای کوهستانی آق سو از توابع شهرستان کلاله برای امدادرسانی اطلاع رسانی شد.

وی با بیان اینکه این تماس در واپسین لحظات شامگاه شنبه یکم مهرماه، حوالی ساعت 23 و 32 دقیقه برقرار شد، ادامه داد: در این گزارش سقوط یک مرد 42 ساله از ارتفاعی حدود 50 متر در جنگل آق سو در روستای صالح آباد شهرستان کلاله اطلاع رسانی شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان با تأکید بر اینکه نیروهای پایگاه امداد و نجات دو راهی گالیکش به همراه امدادگران خانه هلال روستای صالح آباد این جمعیت در اسرع وقت به محل حادثه اعزام شدند، خاطرنشان کرد: فرد سقوط کرد با همکاری امدادگران پایگاه دوراهی و خانه هلال روستای صالح آباد امدادرسانی شد.

وی با اشاره به اینکه فرد مذکور از ناحیه سر و گردن، کمر و ستون فقرات دچار آسیب شده بود، تصریح کرد: امدادگران او را به بالادست منتقل کرده و در محلی امن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت مرد سقوط کرده از ارتفاع 50 متری در کلاله

آخرین وضعیت مرد سقوط کرده از ارتفاع 50 متری در کلاله