مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 12:452023-10-11اقتصادي

خرید 10 میلیون تن گندم، نیاز نان کشور را تأمین کرده است


مدیرکل دفتر غلات و محصولات اساسی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه در چند سال اخیر توانستم رکورد خوبی در خرید گندم داشته باشیم، گفت:  خرید 10 میلون تن گندم نیاز نان کشور را تأمین کرده است.

- ایسنا/همدان مدیرکل دفتر غلات و محصولات اساسی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه در چند سال اخیر توانستم رکورد خوبی در خرید گندم داشته باشیم، گفت:  خرید 10 میلون تن گندم نیاز نان کشور را تأمین کرده است.

فرامک عزیز کریمی چهارشنبه 19 مهرماه در نشست فصلی فصلی معاونین تولیدات گیاهی و مدیران زراعت سراسر کشور، اظهار کرد: امسال سومین سال خشکسالی بود البته برخی استانها تا 50 درصد کاهش بارش داشتند و برخی استانها در حد نرمال بوده و مابقی استانها منفی بودند.

وی با بیان اینکه امسال خرید تضمینی جو به 3 میلیون و 700 هزار تن رسیدیم، تصریح کرد: در حبوبات وضعت خوبی داشتیم و در دانه های روغنی با وجود اینکه اتفاق خوبی در قیمت ها رخ نداده بود اما تحرکات نشان می دهد سال آینده وضعیت بهتر خواهد بود.

عزیز کریمی با اشاره به اینکه ما به عنوان تولیدات گیاهی و مدیران زراعت کارمان در مزرعه است، بیان کرد: بخش تولید با ماست و کشاورزان از سه تا هشت ماه مصحول را پرورش می دهند و نمی توانند به دنبال برند سازی بروند که نیاز است شرکت های واسطه در این زمینه ورود کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید 10 میلیون تن گندم، نیاز نان کشور را تأمین کرده است

خرید 10 میلیون تن گندم، نیاز نان کشور را تأمین کرده است