مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 15:202023-10-20اقتصادي

اجرای بیمه ناباروری برای همه بیمارستان ها الزامی است


معاون زنان و امور خانواده رییس جمهور گفت: همه بیمارستان ها موظف به اجرای بیمه ناباروری هستند، بیمارستان های خصوصی نیز وظیفه دارند این بیمه را اجرا کنند و گرنه مجوز آن ها لغو می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه زنان خبرگزاری فارس، انسیه خزعلی معاون زنان و امور خانواده رییس جمهور در جمع خیرین خراسان رضوی در مشهدگفت:  همه بیمارستان ها موظف به اجرای بیمه ناباروری هستند اگر جایی اجرا نمی کند اطلاع دهید تا پیگیری کنیم بیمارستان های خصوصی نیز وظیفه دارند این بیمه را اجرا کنند وگرنه مجوز آن ها لغو می شود.

 سال گذشته 6 میلیون تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.

ایران جزو نادرترین ها کشورهایی است که از نظر بیمه سلامت و پوشش دهی بیمه درمان به خصوص در روستاها و مناطق محروم خیلی خوب عمل کرده است.

 در موضوع حمایت از پایداری خانواده طرح های مختلفی داریم از جمله مصوبه ای در ستاد ملی زن و خانواده بردیم که جنبه آموزشی و مشاوره دارد.

این طرح به منظور پیشگیری از طلاق است و به مدت چهار سال برای زوجین اجرا خواهد شد که در سال نخست آن برای همه اقشار رایگان است.

 روی بحث خانواده و رفع نیازها و تحکیم و پایداری این نهاد مقدس خیرین نیز خوب است که سرمایه گذاری بهتر و بیشتری انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیمه ناباروری برای همه بیمارستان ها الزامی است

اجرای بیمه ناباروری برای همه بیمارستان ها الزامی است