مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 16:102023-09-28اجتماعي

تاسیس اورژانس اجتماعی در شهرهای بالای 50 هزار نفر


معاون سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: تاسیس اورژانس اجتماعی در شهرستان هایی با جمعیت بالای 50 هزار نفر انجام می شود و با تامین زیر ساخت های لازم به دنبال راه اندازی آن در شهرستان های دیگر نیز هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سیده مهری موسوی، معاون سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور امروز در آیین رونمایی از بیسیم تخصصی اورژانس اجتماعی بهزیستی زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیسیم تخصصی اورژانس اجتماعی کار کارشناسان اورژانس در ارائه خدمات را تسهیل می کند.

معاون سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به دیگر مزایایی بیسیم تخصصی اورژانس اجتماعی گفت: همچنین بیسیم تخصصی کمک خواهند کرد تا در سطوح مختلف مانند ارتباط با مراکز، درون مرکز، ارتباط استانی و در مواقع بحرانی ارتباطات در سطح ملی برقرار شود.

وی با بیان اینکه کار راه اندازی بیسیم تخصصی از سال گذشته آغاز  شده و تا آخر ماه همه مراکز استان ها به آن مجهز خواهند شد، ادامه داد: همچنین در 4 ماه اخیر نیز کل مراکز اورژانس اجتماعی کشور مجهز به بیسیم تخصصی می شوند.

موسوی تصریح کرد: تاسیس اورژانس اجتماعی در شهرستان های با جمعیت بالای 50 هزار نفر انجام می شود و با تامین زیرساخت های لازم به دنبال راه اندازی آن در شهرستان های دیگر نیز هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس اورژانس اجتماعی در شهرهای بالای 50 هزار نفر

تاسیس اورژانس اجتماعی در شهرهای بالای 50 هزار نفر