مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 15:202023-10-07اقتصادي

روند سرقت ها تا پایان سال در کرمانشاه کاهشی خواهد شد


 فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با روندی که در پیش گرفته شده و انجام طرح های مختلف پیشگیرانه و ارتقاع امنیت اجتماعی، تا پایان سال روند سرقت ها در استان کاهشی خواهد شد.

- ایسنا/کرمانشاه  فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با روندی که در پیش گرفته شده و انجام طرح های مختلف پیشگیرانه و ارتقاع امنیت اجتماعی، تا پایان سال روند سرقت ها در استان کاهشی خواهد شد.

  سردار مهدی حاجیان در دیدار مدیران انتظامی استان با امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: ابتدای امسال روند سرقت ها در استان نسبت به سال گذشته 13 درصد رشد داشت که این میزان در پایان شهریور به سه درصد کاهش یافت.

وی ادامه داد: تلاش می کنیم با روندی که در پیش گرفته شده و تداوم طرح های مختلف پیشگیرانه و همچنین طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی، روند سرقت ها در استان تا پایان سال جاری نسبت به سال گذشته کاهشی شود.

حاجیان با بیان اینکه کرمانشاه از نظر آسیب های اجتماعی وضعیت خوبی ندارد، خواستار چاره اندیشی هرچه سریعتر برای رفع این معضلات شد و گفت: وجود 400 هزار حاشیه نشین در شهر کرمانشاه یکی از همین آسیب ها است.

رییس پلیس استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که پلیس دنبال می کند فرهنگ سازی در حوزه مسائل ترافیکی و مشخص شدن قدرالسهم هر کسی در تصادفات و سوانح رخ داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند سرقت ها تا پایان سال در کرمانشاه کاهشی خواهد شد

روند سرقت ها تا پایان سال در کرمانشاه کاهشی خواهد شد