مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 07:402023-10-22حوادث

توجه به عوامل بومی در آسیب شناسی طلاق ضروری است


دادستان مرکز سیستان وبلوچستان با اشاره به اینکه هرگونه اهتمام به مقوله خانواده جایز و کاملاً الزامی است گفت: عملاً آسیب های ناشی از خانواده را در ورودی پرونده به محاکم قضایی اعم از دادسرا و دادگاه مشاهده می کنیم.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان دادستان مرکز سیستان وبلوچستان با اشاره به اینکه هرگونه اهتمام به مقوله خانواده جایز و کاملاً الزامی است گفت: عملاً آسیب های ناشی از خانواده را در ورودی پرونده به محاکم قضایی اعم از دادسرا و دادگاه مشاهده می کنیم.

شمس آبادی شامگاه شنبه 29 مهر در جلسه پیشگیری از آسیب های احتماعی، توجه به عوامل بومی در آسیب شناسی پدیده طلاق را ضروری دانست و افزود: هرگونه اهتمام به مقوله خانواده جایز و کاملاً الزامی است و عملاً آسیب های ناشی از خانواده را در ورودی پرونده به محاکم قضایی اعم از دادسرا و دادگاه مشاهده می کنیم.

درخصوص پیامدهای طلاق و آسیب های مترتب بر خانواده به ویژه درخواست برادران اهل تسنن ضرورت دارد تا تدابیر بیشتری در خصوص خطبه صیغه طلاق مدنظر قرار بگیرد و به عوامل بومی بیشتر توجه شود.

وی ادامه داد: با رصد جرایم و آسیب های اجتماعی، با متهمین و محکومینی مواجه هستیم که اغلب برآمده از خانواده های نابسامان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به عوامل بومی در آسیب شناسی طلاق ضروری است

توجه به عوامل بومی در آسیب شناسی طلاق ضروری است