مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 11:122023-10-18بين الملل

عباس: اسراییل خطوط قرمز را رد کرد


رییس تشکیلات خودگردان فلسطین، ضمن توصیف حمله هوایی صهیونیست ها به بیمارستان «المعمرانی» به «جنایت جنگی»، اذعان کرد: «دولت اشغالگر از همه خطوط قرمز عبور کرده است و ما اجازه نمی دهیم از پاسخگویی و مجازات فرار کند».

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمود عباس ، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین صبح امروز چهارشنبه، 18 اکتبر در سخنانی ضمن توصیف بمباران هوایی بیمارستان المعمرانی توسط رژیم صهیونیستی به جنایت جنگی ، اذعان کرد که تل آویو خطوط قرمز را رد کرده است.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه الجزیره ، عباس گفت: بمباران بیمارستان المعمرانی غزه توسط اسراییل یک تراژدی بزرگ و جنایت جنگی فجیع است که قابل تحمل نیست و تجاوز به مردم ما باید متوقف شود .

رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنانش افزود: دولت اشغالگر از همه خطوط قرمز عبور کرده است و ما اجازه نمی دهیم از پاسخگویی و مجازات فرار کند .

وی با اعلام اینکه تصمیم دارد سفرش به اردن را پایان دهد و به وطن بازگردد، درباره لغو نشست چهارجانبه اش گفت: با برادران اردنی و مصری توافق کردیم تا نشستی را که قرار بود امروز در امان با حضور جو بایدن رییس جمهور آمریکا برگزار شود، لغو کنیم.

اشغالگران با هدف قراردادن مستقیم بیمارستان المعمدانی غزه با موشک جنگنده های خود، صدها خانواده فلسطینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عباس: اسراییل خطوط قرمز را رد کرد

عباس: اسراییل خطوط قرمز را رد کرد