مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 22:552023-09-28حوادث

دستگیری کلاهبردار بیش از 53 میلیاردی در تبریز


فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری یک کلاهبردار با 53 میلیارد و 336میلیون و 560هزار ریال با 33 شاکی در تبریز خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری یک کلاهبردار با 53 میلیارد و 336میلیون و 560هزار ریال با 33 شاکی در تبریز خبر داد.

سردار علی محمدی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وصول پرونده های متعدد کلاهبرداری با شیوه و شگرد سرمایه گذاری در امر خرید و فروش تجهیزات رایانه همراه، شناسایی و دستگیری متهم بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با بررسی پرونده و انجام تحقیقات و اقدامات فنی محل اختفای متهم را شناسایی و در یک عملیات موفق وی را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم در تحقیقات به عمل آمده اعتراف کرده پس از رکود و پایین آمدن ارزش ارز دیجیتال(بورس خارجی) قادر به پرداخت سود به سرمایه گذاران نشده و خود را از دید آنها مخفی کرده بود، گفت: متهم با تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

کشف یک دستگاه خودرو بنز قاچاق در چاراویماق فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: با هوشیاری مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی چاراویماق یک دستگاه خودرو بنز قاچاق به ارزش 51 میلیارد ریال کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبردار بیش از 53 میلیاردی در تبریز

دستگیری کلاهبردار بیش از 53 میلیاردی در تبریز