مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 17:152023-10-04اقتصادي

اختصاص 9 هزار میلیارد تومان از منابع بودجه به ضمانت نامه صندوق های فناوری


9 هزار میلیارد تومان از منابع تبصره 18 قانون بودجه سال گذشته برای صدور ضمانت نامه صندوق های پژوهش و فناوری اختصاص می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سید احسان خاندوزی در نشست تبیین روش ها و ابعاد افزایش سرمایه صندوق های پژوهش و فناوری برای ضمانت از محل تبصره 18 سال 1401 امروز در حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاون علمی رییس جمهور در محل وزارت اقتصاد، اظهار داشت: منابع تبصره 18 در سال های قبل فقط به شکل تسهیلات پرداخت می شد اما کم کم این منابع به سمت صندوق های پژوهش محور هدایت شدند و قرار است 9 هزار میلیارد تومان از منابع تبصره 18 به صندوق های ضمانت فناوری برای تضمین وام های شرکت های دانش بنیان از روش صدور ضمانت نامه استفاده شود.

وی افزود: تلاش می کنیم تا پایان سال جاری سهم بیشتری برای افزایش سرمایه شرکت های دانش بنیان و فناور با استفاده از روش اهرمی و تلفیق منابع بانک ها به شرکت های دانش بنیان اختصاص دهیم و به این ترتیب علاوه بر شبکه بانکی از صندوق های پژوهش و فناوری هم برای شرکت های دانش بنیان تسهیلاتی اختصاص یابد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در هفته جاری طی 48 ساعت مبلغ 2 هزار میلیارد تومان توسط یک شرکت دانش بنیان از بازار سرمایه منابع جمع آوری شد که صرف تولید سوخت سبز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 9 هزار میلیارد تومان از منابع بودجه به ضمانت نامه صندوق های فناوری

اختصاص 9 هزار میلیارد تومان از منابع بودجه به ضمانت نامه صندوق های فناوری