مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 14:002023-10-14سياسي

استفاده پلیس از ظرفیت های هنری و رسانه ای نابینایان


معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا در یاداشتی به مناسبت روز عصای سفید به موضوع استفاده پلیس از ظرفیت های هنری و رسانه ای جامعه فرهیخته نابینایان پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار سعید منتظر المهدی معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا در یاداشتی به مناسبت روز عصای سفید بر استفاده پلیس از ظرفیت های هنری و رسانه ای جامعه فرهیخته نابینا و اهمیتِ توجه به امنیتِ توان یابان در فراجا تاکید کرد.

در این یادداشت آمده است: روز عصای سفید ( White Cane Safety Day) ؛ روز کم بینایان و نابینایانِ عزیزی که هر چند با چالش بزرگی روبرو هستند اما استعدادهای شگرفی دارند که نیاز به پرورش و گسترش دارد؛ این روز یک نماد است برای توجه بیشتر به این گرامیان.

روز ایمنی عصای سفید فقط نباید مختص به یک روز و هفته باشد؛ توجه به نیازها و درخواست های آنها شعار نباشد؛ این قشر توانمندی های خارق العاده ای دارند که از آن غافل شده ایم؛ ما در مجموعه معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس سعی بر بهره گیری از این توانایی و خلاقیت ها داریم.

بالا رفتن مهارت های اجتماعی و توانمندسازی افراد دارای معلولیت که به طور ملموس بر کیفیت، پویایی و شکوفایی زندگی فردی و اجتماعیشان تاثیر می گذارد؛ نباید فراموش شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده پلیس از ظرفیت های هنری و رسانه ای نابینایان

استفاده پلیس از ظرفیت های هنری و رسانه ای نابینایان