مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 10:052023-10-10اقتصادي

خاک های حاصلخیز باید برای آیندگان و امنیت غذایی حفظ شود


رییس سازمان جهادکشاورزی استان همدان با تأکید بر اینکه اراضی درجه سه به بالا را می توان به ساخت مسکن اختصاص داد، گفت: اراضی غیرحاصلخیز به مسکن اختصاص داده می شود و خاک های حاصلخیز باید برای آیندگان و امنیت غذایی حفظ شود.

- ایسنا/همدان رییس سازمان جهادکشاورزی استان همدان با تأکید بر اینکه اراضی درجه سه به بالا را می توان به ساخت مسکن اختصاص داد، گفت: اراضی غیرحاصلخیز به مسکن اختصاص داده می شود و خاک های حاصلخیز باید برای آیندگان و امنیت غذایی حفظ شود.

رضا بهراملو در گفت ‎وگو با ایسنا، با بیان اینکه جهادکشاورزی موافق سیاست جهش تولید مسکن است اما قوانینی در زمینه واگذاری اراضی کشاورزی به بحث مسکن دارد، اظهار کرد: پیشنهاد داده شده در نقاطی که خاک های درجه سه به بالا وجود دارد، می تواند برای ساخت مسکن تغییر کاربری پیدا کند.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه مشترک درباره تأمین زمین مسکن ملی در استان همدان، تصریح کرد: در این کارگروه اراضی که امکان واگذاری به ساخت مسکن دارند، مورد بررسی قرار داده می شود.

بهراملو با تأکید بر اینکه طبق قانون و در راستای حفظ امنیت غذایی، خاک های حاصلخیز باید حفظ شود، افزود: شش درصد از خاک ها درجه یک و 23 درصد خاک ها درجه دو هستند و مابقی درجه سه و بالاتر که می تواند برای مسکن اختصاص یابد تا مشکل مسکن نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاک های حاصلخیز باید برای آیندگان و امنیت غذایی حفظ شود

خاک های حاصلخیز باید برای آیندگان و امنیت غذایی حفظ شود