مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 17:162023-10-05سياسي

رییس ستاد انتخابات کشور: از رای و تصمیم مردم در انتخابات صیانت می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سید محمدتقی شاهچراغی در همایش فرمانداران و بخشداران استان قزوین که ظهر امروز در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: حضور در استان ها و گفتگو با مدیران اجرایی ستادهای انتخابات شروع شده و در روزهای آینده در سایر استان های کشور هم صورت خواهد پذیرفت.

هدف از این سفرها نظارت میدانی بر موضوع اساسی انتخابات است و میزان آمادگی استان ها به اعتبار چهار شاخصه و مولفه رهبر معظم انقلاب بررسی خواهد شد.

وی افزود: در این سفرها دیدار با نمایندگان ولی فقیه در استان ها و مسوولان موثر در اجرای چهار مولفه رهبر معظم انقلاب در دستور کار خواهد بود تا شاهد انتخاباتی سالم با شکوه و با مشارکت بالا باشیم.

رییس ستاد انتخابات کشور در پاسخ به دغدغه های فرمانداران و بخشداران استان قزوین اضافه کرد: عامل تحول در تمامی جوامع و کشور ایران عنصر انسانی می باشد و طبیعی است که در ساختار اداری با مشکلاتی روبرو باشیم، در همین راستا حجم بالای تحول و پیشرفت در دولت فعلی نشان دهنده اهمیت عنصر انسانی است.

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه تمامی نعمات خداوند امانتی در دست انسان ها می باشد، اضافه کرد: به طور قطع مسوولیتی که امروز در اختیار شماست یکی از امانت های خداوند است و باید در این فضا با وفای به عهد و با توجه به اعتقاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ستاد انتخابات کشور: از رای و تصمیم مردم در انتخابات صیانت می کنیم

رییس ستاد انتخابات کشور: از رای و تصمیم مردم در انتخابات صیانت می کنیم