مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 16:552023-10-01حوادث

عامل جنایت خونین شهرستان قدس دستگیر شد


جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان قدس از دستگیری عامل جنایت خونین مرداد ماه سال جاری خبر داد و گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات فنی در یک اقدام غافلگیرانه قبل از خروج غیرقانونی از کشور شودد متهم را دستگیر و به شهرستان قدس منتقل کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، سرهنگ غلامعلی نعمتی با اشاره به دستگیری عامل ناامنی در این شهرستان اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره درگیری در مردادماه سال جاری و جراحت شدید یکی از شهروندان، بلافاصله مأموران کلانتری در محل حاضر شده و ضمن انتقال مصدوم به بیمارستان 4 نفر از طرفین درگیری را دستگیر کردند.

وی افزود: با توجه به اینکه مصدوم حادثه بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرده، متهمان جهت بررسی دقیق علت فوت در اختیار کارشناسان پلیس آگاهی قرار گرفته و در بازجویی اعلام کردند که فردی به هویت معلوم با مقتول درگیر و پس از وارد کردن چندین ضربه با قمه به مقتول از محل متواری و عنوان داشتند که نقشی درقتل نداشته اند.

جانشین انتظامی شهرستان قدس تصریح کرد: با مشخص شدن هویت قاتل تیم هایی متشکل از مأموران کلانتری و  پلیس آگاهی با اخذ دستور قضایی به مخفیگاه قاتل مراجعه کردند که مشخص شد وی دقایقی پس از درگیری از شهرستان قدس متواری و به نقطه نامعلومی در غرب کشور گریخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل جنایت خونین شهرستان قدس دستگیر شد

عامل جنایت خونین شهرستان قدس دستگیر شد