مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 11:152023-09-23سياسي

پاسخ بازرگانی صداوسیما به پویش 1800 نفری «فارس من»: نامه بزنید تا پاسخ دهیم!


اداره کل بازرگانی صداوسیما در پاسخ به پویش 1800 نفری مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه تعاملی «فارس من» در خصوص حذف تبلیغات موسسات کنکوری، از خبرنگار فارس خواست که این پویش را در قالب نامه ای مطرح کند تا به آن پاسخ داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، در سال های اخیر بسیاری از کارشناسان آموزشی کشور، نسبت به حجم بالای تبلیغات کنکوری مؤسسات آموزشی و رویه تبلیغ مؤسسات کنکوری در صداوسیما انتقادات خود را ابراز داشته اند.

انتقاداتی که امروزه یک سوی آن خانواده های داوطلبان کنکور ایستاده اند و سوی دیگر آن صاحبنظران موافق با حذف کنکور قرار گرفته اند.

آذرماه سال 97 سیدمرتضی میرباقری معاون وقت سیما با توجه به برخی انتقادات نسبت به آثار سوء حجم بالای برنامه های تبلیغات مؤسسات کنکوری دستور داد تا شبکه های مختلف تلویزیون مدت زمان این برنامه ها را به نصف کاهش دهند.

در آن برهه مسئولان آموزش و پرورش از پخش فراوان و متعدد برنامه های کنکوری در شبکه های تلویزیون گلایه کرده بودند و وزیر آموزش و پرورش نیز در نامه ای به رییس سازمان صداوسیما خواستار بازنگری در پخش این برنامه ها شده بود.

سیدمحمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش دولت دوازدهم نیز در گفت وگویی عنوان کرده بود: بالاخره صداوسیما با کمبود منابع مواجه است و این موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ بازرگانی صداوسیما به پویش 1800 نفری «فارس من»: نامه بزنید تا پاسخ دهیم!

پاسخ بازرگانی صداوسیما به پویش 1800 نفری «فارس من»: نامه بزنید تا پاسخ دهیم!