مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 11:052023-10-22سياسي

عینیت بخشی به امر به معروف و نهی از منکر مسئولان در قالب 100 تیم تخصصی مطالبه گری


مدیر سیاست ورزی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: امر به معروف و نهی از منکر مسئولان را در قالب 100 تیم تخصصی مطالبه گری، عینیت عینیت خواهیم بخشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، کاظم اسماعیلی شعار در نشست با مسئولان دفاتر بسیج دانشجویی استان فارس به صورت ارتباط تصویری اظهار داشت: مطالبه گری به عنوان یکی از انتظارات رهبر معظم انقلاب از دانشجویان، آنگونه که باید به صورت جامع و تخصصی، جامه عمل پوشانده نشده است.

وی افزود: دانش تخصصی جامعه دانشگاهی باید در جهت رفع نواقص، کاستی ها و نیازمندی های کشور به کار گرفته شود.

مدیر سیاست ورزی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه مطالبه گری دانشجویی می تواند قوّه محرّکه مسئولان در اصلاح و پیشبرد امور و جوششی در رفع کاستی ها باشد، اضافه کرد: بسیج دانشجویی استان فارس، امر به معروف و نهی از منکر مسئولان را با تشکیل 100 تیم تخصصی مطالبه گری منطبق با رشته های تخصصی دانشگاهی، عینیت خواهد بخشید.

اسماعیلی شعار، میز تخصصی عمران، آبادانی و محرومیت زدایی، بهداشت، درمان و سلامت غذا، صنعت، معدن و تجارت، کشاورزی، دامداری و منابع آب، میزهای تخصصی فرهنگ عمومی، اقتصاد اسلامی، آموزش و پرورش، خانواده و جوانی جمعیت، سینما و هنر و میز تخصصی مدیریت کلان شهری را 10 میز تخصصی محوری برشمرد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عینیت بخشی به امر به معروف و نهی از منکر مسئولان در قالب 100 تیم تخصصی مطالبه گری

عینیت بخشی به امر به معروف و نهی از منکر مسئولان در قالب 100 تیم تخصصی مطالبه گری