مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 12:072023-10-18بين الملل

آخوند خوجملی: هولوکاست واقعی در بیمارستان المعدانی رخ داد


مردم جهان شب گذشته شاهد هولوکاست واقعی در بیمارستان المعدانی غزه بودند و تمامی مسلمانان به ویژه مردم اهل سنت گلستان این نسل کشی رژیم غاصب را شدیدا محکوم می کنند.

- آخوند ابوبکر خوجملی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهارکرد: متاسفانه رژیم غاصب صهیونیستی بوی از انسانیت و رحم و مروت نبرده و به کودکان و زنان بی گناه حمله کرده و این چنین خشم و نفرت خود را نشان می دهد.

وی تصریح کرد: مردم جهان شب گذشته شاهد هولوکاست واقعی در بیمارستان غزه بوده و این رژیم غاصب به معنای واقعی وحشی گری و حیوانیت خود را به نمایش گذاشت.

امام جمعه اهل سنت نگین شهر خاطرنشان کرد: مردم اهل سنت گلستان همانند گذشته در کنار برادران اهل تشیع و دیگر مسلمانان جهان این حمله وحشیانه و نسل کشی رژیم غاصب را بشدت محکوم کرده و از سپاه جمهوری اسلامی می خواهند مانند گذشته پاسخ قاطعی به این حرکت مذبوحانه رژیم غاصب بدهند.

وی ادامه داد: البته این حملات وحشیانه نشان دهنده این است که عمر رژیم غاصب صهیونیستی تمام شده و بزودی مردم مسلمان جهان شاهد نابودی این رژیم خواهند بود.

* کشورهای اسلامی تماشاگر جنایات رژیم غاصب نباشند امام جمعه اهل سنت شهر فراغی هم با محکوم کردن حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان غزه در گفتگو با فارس گفت: متاسفانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخوند خوجملی: هولوکاست واقعی در بیمارستان المعدانی رخ داد

آخوند خوجملی: هولوکاست واقعی در بیمارستان المعدانی رخ داد