مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 00:052023-09-26اجتماعي

توزیع 3000 بسته نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند سمنان+ عکس


سه هزار بسته نوشت افزار بین دانش آموزان مناطق محروم و کم برخوردار استان سمنان توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار منصور شوقانی، جانشین فرمانده سپاه استان سمنان امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به جایگاه مهم تحصیل و کسب علم در جامعه، از آغاز پویش توزیع نوشت افزار به مناسبت سال تحصیلی جدید ویژه مناطق محروم و کم برخوردار استان خبر داد.

وی گفت: در این پویش، در راستای حمایت از دانش آموزان نیازمند به ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار، توزیع بسته های نوشت افزار در دستور کار گروه های جهادی قرار گرفت.

جانشین فرمانده سپاه استان سمنان اضافه کرد: با توجه به آغاز سال جدید، به همت سازمان بسیج سازندگی و بسیج دانش آموزی سپاه استان سمنان و مشارکت گروه های جهادی، سه هزار بسته نوشت افزار به نیابت از سه هزار شهید استان سمنان تهیه و با اولویت دانش آموزان مناطق محروم توزیع شد.

شوقانی افزود: در این رزمایش، نوشت افزار ایرانی و اسلامی تهیه شد که علاوه بر کمک به تولید داخلی، فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداشت خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای دفاع مقدس بنا بر طرح های روی آنها مورد توجه قرار می گیرد.

وی افزود: توزیع این بسته ها که شامل اقلامی از قبیل کیف، دفاتر، مداد، خودکار و پاک کن، مدادتراش و جامدادی است، کاملاً به صورت مردمی بین جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 3000 بسته نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند سمنان+ عکس

توزیع 3000 بسته نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند سمنان+ عکس