مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 18:052023-09-27سياسي

رقابت 109 کاندیدا در انتخابات نظام پرستاری کرمانشاه


رییس هیات اجرایی ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری استان کرمانشاه از برگزاری این انتخابات همزمان با سراسر کشور در روز جمعه (هفتم مهر) خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس هیات اجرایی ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری استان کرمانشاه از برگزاری این انتخابات همزمان با سراسر کشور در روز جمعه (هفتم مهر) خبر داد.

دکتر رضا پورمیرزا کلهر در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری این دوره انتخابات در چهار حوزه انتخابیه استان گفت: در دوره گذشته برگزاری انتخابات در سه حوزه را داشتیم که در این دوره حوزه پاوه هم اضافه شده است.

وی افزود: این انتخابات در حوزه مرکزی کرمانشاه شامل شهرستانهای کرمانشاه، هرسین، سنقر و کلیایی، کنگاور و صحنه، حوزه اسلام آبادغرب شامل شهرستانهای اسلام آبادغرب، دالاهو، قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب، حوزه جوانرود شامل شهرستان های جوانرود و ثلاث باباجانی و حوزه پاوه شامل شهرستان های پاوه و روانسر برگزار می شود.

پومیرزا گفت: در هر یک از این چهار حوزه شرکت کنند گان می توانند به 9 نفر رای بدهند که عبارتند از شش پرستار، دو بهیار و یک نفر کارشناس اتاق عمل یا هوشبری و در مجموع 36 نفر در استان به عنوان اعضای هیات مدیره نظام پرستاری انتخاب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 109 کاندیدا در انتخابات نظام پرستاری کرمانشاه

رقابت 109 کاندیدا در انتخابات نظام پرستاری کرمانشاه