مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 08:152023-10-17ورزشي

قطر به دنبال طلسم شکنی برابر ایران


روزنامه الشرق نوشت که تیم ملی فوتبال قطر با پیروزی برابر ایران می خواهد به ناکامی خود در سال های اخیر برابر تیم ملی فوتبال ایران پایان دهد.

- روزنامه الشرق نوشت که تیم ملی فوتبال قطر با پیروزی برابر ایران می خواهد به ناکامی خود در سال های اخیر برابر تیم ملی فوتبال ایران پایان دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از الشرق، تیم ملی فوتبال قطر در فینال تورنمنت اردن به مصاف ایران خواهد رفت.

قطر درحالی پای به این دیدار می گذارد که در بازی قبلی توانست در ضربات پنالتی عراق را شکست دهد این در حالی است که ایران توانست با نتیجه سه بر یک برابر اردن میزبان به پیروزی برسد.

روزنامه الشرق با تیتر قطر به دنبال طلسم شکنی برابر ایران است نوشت: تیم ملی فوتبال قطر می خواهد به ناکامی خود در سال های اخیر برابر ایران پایان دهد و دست به طلسم شکنی بزند.

این روزنامه قطری در ادامه نوشت: کارلوس کی روش در تمرینات اخیر در درجه نخست بر تکرار نکردن اشتباهات دیدار برابر عراق تاکید کرد چرا که شاگردان او با وجود پیروزی برابر عراق نتوانستند بازی خوبی را به نمایش بگذارند این درحالی است که ایران بازی خوبی را برابر اردن به نمایش گذاشت و باوجود زدن سه گل، فرصت های زیادی دیگری را هم روی دروازه حریف خلق کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطر به دنبال طلسم شکنی برابر ایران

قطر به دنبال طلسم شکنی برابر ایران