مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 21:102023-10-14بين الملل

بازی صهیونیست ها با تصاویر جنگ


در روز اول آغاز عملیات، فیلم ها، تصاویر و گزارش هایی که برخی از آن ها می توانست افکار عمومی بین المللی را متأثر کند، به صورت گسترده انتشار و بازتاب یافت.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - ایرنا نوشت: اراضی اشغالی از میانه مهرماه شاهد وضعیتی است که از دید بسیاری از ناظران و تحلیلگران، از پنجاه سال پیش یعنی آخرین جنگ اعراب و اسراییل تاکنون بی سابقه است.

شروع عملیات نظامی حماس از هوا و زمین و دریا، ضربه ای سخت بر هیمنه نظامی و امنیتی وارد آورد که صهیونیست ها از خود نشان می دادند.

هر چند عملیات حماس پاسخی طبیعی به چند دهه اشغالگری و اقدامات ضدانسانی اسراییل است اما صهیونیست ها برای از بازیافتن آبروی از دست رفته خود، غزه را هدف حملاتی دیوانه وار قرار داده اند.

در این شرایط، انگیزه ها و و دلایل نیروهای مقاومت برای شروع عملیات طوفان الاقصی در مقطع زمانی کنونی و پیامدهایش برای فلسطین، منطقه و حتی جهان محل پرسش های متعددی است که پژوهشگران ایرنا برای یافتن پاسخ آن به سراغ کارشناسان مسائل بین المللی و منطقه ای رفته اند.

در این گزارش مهدی علیخانی کارشناس روابط بین الملل و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی پاسخگوی پرسش های ما شده که شرح این مصاحبه را در ادامه می خوانیم؛ عادی سازی روابط می توانست سبب یک روند بازگشت ناپذیر و تحول عمیق در من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی صهیونیست ها با تصاویر جنگ

بازی صهیونیست ها با تصاویر جنگ