مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 10:502023-09-30فرهنگي

آنچه در چهارمین روز جشنواره فیلم مستند 17 در قم گذشت


چشمه های زرین مستندی از علیرضا ابراهیمی فردویی، خبری نیست از مظفر عارف و علی صالحی، به رنگ انار از مهدی آخوندی، مهاجر از محمدحسن خوشرفتار، برای نبل برای الزهرا اثر جواد یقموری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در چهارمین روز از برگزاری جشنواره ملی فیلم 17، آثار مستندی در موضوعات متنوع به نمایش درآمد که اتفاقاً مخاطبانی از طیف های سنی مختلف داشت.

عنوان نخستین اثر در اولین نوبت پخش فیلم ها چشمه های زرین نام داشت که در واقع روایتی صمیمانه از حماسه سازان روستای شهیدپرور فردو بود.

نویسنده و کارگردان این مستند، علیرضا ابراهیمی فردویی بود و تهیه کنندگی کار را مجموعه فرهنگی – تربیتی مسجد قبا برعهده داشت، ضمن آن که مجری طرح آن نیز مرکز رسانه ای مرآت بود.

دومین مستند به نمایش درآمده، حال و هوایی دانش آموزی داشت ، کما این که بخش قابل توجهی از حاضران در سالن شهیدآوینی را دانش آموزان تشکیل می دادند.

مستند خبری نیست، همه چیز همینجاست اختصاص به راهیان نور دانش آموزی داشت و این که بچه های این گروه سنی در یادمان های جنوب از خاطرات خود به عنوان خادم الشهدا صحبت می کردند.

 تنوع بصری مناسب، لوکیشن های متعدد و بهره گیری از موسیقی جذاب از جمله ویژگی های خوب فرمی این اثر به شمار می رفت و این که به طور خاص تیم سازنده بر روی خاطرات شیرین و شوخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه در چهارمین روز جشنواره فیلم مستند 17 در قم گذشت

آنچه در چهارمین روز جشنواره فیلم مستند 17 در قم گذشت