مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 17:552023-09-26سياسي

زمین خواری به دلیل ترک فعل برخی دستگاه های متولی رخ می دهد


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: زمین خواری یک جرم سازمان یافته است و به دلیل ترک فعل برخی دستگاه های متولی رخ می دهد.

- رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: زمین خواری یک جرم سازمان یافته است و به دلیل ترک فعل برخی دستگاه های متولی رخ می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، امروز سه شنبه 4 مهر 1402 جلسه ای با حضور حجت الاسلام والمسلمین علی عبداللهی رییس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه، حسن بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، معاونان و مدیران کل ستادی سازمان ثبت اسناد، مدیران و معاونان ثبت اسناد استان ها به صورت وبیناری برگزار شد.

حسن بابایی در این جلسه اظهار کرد: در دوران تحول و تعالی در سازمان ثبت اسناد و املاک اقدامات بسیار خوب و تحولی انجام شده است به صورتی که در بحث حدنگاری توفیقات بسیار خوبی حاصل و در جلسات شورای عالی قضایی گزارش ها ارائه شده است.

وی افزود: بیش از 99.

5 درصد از عرصه های ملی و 43 درصد از عرصه های کشاورزی حدنگاری شده است.

در 18 ماه گذشته فقط 2 درصد از اراضی کشاورزی یعنی حدود 300 هزار هکتار حدنگاری شده بود، ولی امروز از مرز حدنگاری 7 میلیون هکتار از اراضی کشاورزی گذشته ایم و در آستانه رسیدن به مرز 8 میلیون هکتار هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین خواری به دلیل ترک فعل برخی دستگاه های متولی رخ می دهد

زمین خواری به دلیل ترک فعل برخی دستگاه های متولی رخ می دهد