مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 13:302023-10-17بين الملل

حماس: کشتار فلسطینیان بیانگر شکست رژیم صهیویستی است


جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد، کشتار مردم فلسطین در غزه، دیرالبلح، رفح و خان یونس توسط اشغالگران بیانگر شکست رژیم صهیونیستی است.

- جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد، کشتار مردم فلسطین در غزه، دیرالبلح، رفح و خان یونس توسط اشغالگران بیانگر شکست رژیم صهیونیستی است.

به گزارس ایسنا، جنبش حماس با صدور بیانیه ای اعلام کرد، رژیم اشغالگر برای یازدهمین روز متوالی با حمایت آمریکا در حق فلسطینیان در دیرالبلح، رفح، خان یونس و در سرتاسر نوار غزه اقدام به قتل شنیع و کشتار دسته جمعی می کند.

طبق گزارش خبرگزاری فلسطین الیوم، جنبش حماس همچنین تاکید کرد، تشدید تنش توسط اشغالگران و ارتکاب جنایت ها و کشتارهای شنیع بیشتر که باعث نابودی بشریت می شود، لکه ننگی بر پیشانی حامیان رژیم اشغالگر و حمایت کنندگان آن از سوی دولت آمریکا و برخی از کشورهای غربی است.

جنبش حماس اعلام کرد، کشتار اشغالگران در غزه، دیرالبلح، رفح و خان یونس بیانگر شکست است و همچنین در چارچوب جنایت هایی صورت می گیرد که هرگز عزم و اراده ملت فلسطین و همبستگی آنها با مقاومت را درهم نخواهد شکست.

این جنبش فلسطینی همچنین اعلام کرد: ما تاکید می کنیم که آنها در شکستن اراده مردم ما موفق نخواهند شد و اهداف خصمانه اشغالگران در مقابل صبر و قهرمانی ملت ما و همبستگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: کشتار فلسطینیان بیانگر شکست رژیم صهیویستی است

حماس: کشتار فلسطینیان بیانگر شکست رژیم صهیویستی است