مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 08:252023-10-02بين الملل

عروس و داماد فاجعه آتش سوزی الحمدانیه چه گفتند؟


عروس و داماد فاجعه آتش سوزی در تالار عروسی الهیثم در منطقه الحمدانیه در استان نینوای عراق، در اظهاراتی از وضعیت اسف بار خود پس از این حادثه دردناک گفتند.

- عروس و داماد فاجعه آتش سوزی در تالار عروسی الهیثم در منطقه الحمدانیه در استان نینوای عراق، در اظهاراتی از وضعیت اسف بار خود پس از این حادثه دردناک گفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری مهر، وبگاه بغداد الیوم نوشت: سه شنبه هفته گذشته آتش سوزی در تالار عروسی الهیثم در منطقه الحمدانیه در استان نینوای (شمال عراق)، طی تنها چند ساعت در صدر اخبار شبکه های عراقی و منطقه ای قرار گرفت.

این حادثه پس از آن آغاز شد که آتش بازی در این مراسم عروسی، به سرعت به کامپوزیت های پلاستیکی و سریع الاشتعال درون تالار که به صورت غیر ایمن جهت فضاسازی کارگذاری شده بود، سرایت کرد.

دقایقی بعد این آتش سوزی گسترده تر شد و کل تالار را در برگرفت که در نتیجه آن بر اساس آخرین آمارها 107 نفر کشته و 82 نفر دیگر زخمی شدند.

ریوان داماد 27 ساله و حنین عروس 18 ساله این مراسم عروسی بودند که در اثر این رخداد دچار شوک و روحی روانی شده اند.

آنها در جریان گفتگویی تاکید کردند که از لحاظ روحی و روانی اصلا وضعیت مناسبی ندارند و ترجیح می دهند پس از این رخداد دردناک از محل زندگی خود نقل مکان کنند! حنین و ریوان عروس و داماد ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عروس و داماد فاجعه آتش سوزی الحمدانیه چه گفتند؟

عروس و داماد فاجعه آتش سوزی الحمدانیه چه گفتند؟