مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 16:052023-10-04اقتصادي

104 هزار کلاس درس در کشور نیازمند مقاوم سازی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه، حمیدرضا خان محمدی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش مناطق پنج گانه تربت حیدریه اظهار کرد: در مهر ماه امسال دو هزار و 20 طرح عمرانی به ظرفیت حدود 10 هزار کلاس درس با همه امکانات و تجهیزات تقدیم دانش آموزان شد.

وی با بیان اینکه 104 هزار کلاس درس در کشور نیاز به مقاوم سازی و نوسازی دارد، گفت: این مهم نیازمند 100 هزار میلیارد تومان اعتبار است و امیدواریم در برنامه هفتم توسعه که نمایندگان در دست اقدام دارند یکی از چالش های مهم را برطرف کنیم.

خان محمدی با اشاره به اینکه 250 هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام اعتبار لازم است، افزود: البته خیرین در تمامی مدارس مشغول فعالیت هستند و حضور آنها با برکت است و دولت با توجه به شعار مردمی سازی تلاش دارد تا این روند بهبود یابد.

رییس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: 54 درصد مدارس ساخته شده کشور با مشارکت خیرین ساخته شده است، در عین حال خیرین تا پایان سال 7 هزار میلیارد تومان در حوزه مدرسه سازی کمک خواهند کرد و برنامه دارند این مبلغ تا دوسال آینده به 16 هزار میلیارد تومان نیز افزایش یابد.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

104 هزار کلاس درس در کشور نیازمند مقاوم سازی است

104 هزار کلاس درس در کشور نیازمند مقاوم سازی است