مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 15:252023-10-05سياسي

شیراز در بین حوزه های علمیه صاحب یک مکتب است


امام جمعه شیراز با اشاره به عالم بودن مرحوم آیت الله شیرازی گفت: دارالعلم شیراز در طول تاریخ چند قرن گذشته همیشه مرکزی برای مطالعات عالی علوم دینی بوده است و بنده تاکید دارم که شیراز برای خود در بین حوزه های علمیه صاحب یک مکتب است و فارغ التحصیلانی که .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام امروز در مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد ارتحال فقیه و مرجع مبارز، آیت الله العظمی سید عبدالله شیرازی(ره) در حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ (ع) اظهار داشت: آنچه که این جمع ارزشمند اهل علم، فضل و فضیلت را اینجا گردهم آورده است احترام به شخصیت عالی مرجع بزرگواری است که اسوه مرجعیت و مجاهدت بوده اند.

وی ادامه داد: 2 عنصر علمیت و جهاد در شخصیت مرحوم آیت الله العظمی سید عبدالله شیرازی(ره) به صورت شاخص همه علاقه مندان به شخصیت ایشان را به خودش جذب می کند.

وی با اشاره به حدیثی از وجود مقدس امام صادق (ع) گفت: مجلس علم و فضل است، وجود مقدس امام صادق (ع) در روایتی که مرحوم شهید ثانی در منیه المرید نقل کرده است نقش علمای شیعه در جامعه را برای همه توضیح می دهد، همه آن نقش وابسته به این عنوان عالم بودن است و هر چه می کند این عنوان در آن دخیل است عُلَماءُ شیعَتِنا .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیراز در بین حوزه های علمیه صاحب یک مکتب است

شیراز در بین حوزه های علمیه صاحب یک مکتب است