مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 14:402023-10-16بين الملل

مقاومت فلسطین: پایگاه های آمریکایی در عراق در تیررس ما هستند


مقاومت فلسطین بر آمادگی خود برای هر حمله گسترده رژیم صهیونیستی تاکید کرد تا از غزه و مقدسات در مقابل نفوذ رژیم صهیونیستی و تلاش ها برای یورش زمینی به نوار غزه دفاع کند.

- مقاومت فلسطین بر آمادگی خود برای هر حمله گسترده رژیم صهیونیستی تاکید کرد تا از غزه و مقدسات در مقابل نفوذ رژیم صهیونیستی و تلاش ها برای یورش زمینی به نوار غزه دفاع کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از المعلومه، مقاومت تاکید کرده است که اگر آمریکا در این حمله زمینی مشارکت کند و از دشمن صهیونیستی علیه مردم فلسطین پشتیبانی کند، پایگاه های آمریکایی در عراق هدف حمله قرار خواهد گرفت به ویژه که نیروهای آمریکایی در برخی از پایگاه های نظامی در داخل عراق در نزدیکی مرزهای غربی با هدف حمایت از امنیت رژیم صهیونیستی حضور دارند.

علی برکه، از رهبران مقاومت فلسطین در مصاحبه با المعلومه تاکید کرد، مقاومت 50 پایگاه رژیم صهیونیستی را تحت کنترل درآورد و خطوط دفاعی مقدم ارتش اشغالگر فروپاشیده است چراکه نیروهای مقاومت توانستند لشکر صهیونیستی غزه را تحت کنترل درآورده و کسانی که داخل آن بودند به اسارت بگیرند و بکشند که این مساله نتانیاهو را واداشت تا مساله برداشتن محاصره غزه را در مقابل آزادی اسیران صهیونیست مطرح کند؛ اما باید گفت که پنج هزار اسیر فلسطینی در زندان های اشغالگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت فلسطین: پایگاه های آمریکایی در عراق در تیررس ما هستند

مقاومت فلسطین: پایگاه های آمریکایی در عراق در تیررس ما هستند