مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 21:452023-10-05اجتماعي

گرد و خاک ، هوای نیشابور را در شرایط اضطرار قرار داد


رییس اداره حفاظت محیط زیست نیشابور گفت: با توجه به پدیده گرد و خاک و ریزگردها هوای نیشابور هم اکنون در شرایط اضطرار قرار دارد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره حفاظت محیط زیست نیشابور گفت: با توجه به پدیده گرد و خاک و ریزگردها هوای نیشابور هم اکنون در شرایط اضطرار قرار دارد.

محمدمهدی نوربخش در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه هوای نیشابور هم اکنون در شرایط اضطرار قرار دارد، از شهروندان خواست به جد از حضور در اماکن رو باز و تردد غیرضروری در سطح شهر جدأ اجتناب کنند.

وی با بیان اینکه هم اکنون این شهرستان هم مانند برخی شهرهای دیگر استان درگیر پدیده گرد و غبار و توفان شدید شده است، اظهار کرد: از عصر امروز با هجوم ریزگردها در شهرستان مواجه هستیم.

رییس اداره حفاظت محیط زیست نیشابور عنوان کرد: با توجه به اینکه شعاع دید کاهش یافته است از رانندگان عزیز درخواست داریم ضمن رعایت نکات ایمنی به هشدارهایی که صادر می شود توجه کنند.

وی پوشش گیاهی ضعیف و رطوبت اندک ناشی از خشک سالی ها را عامل افزایش مناطق مولد ریزگرد دانست، گفت: با توجه به اینکه اکنون ذرات گرد و غبار بیشتر از 250 میکرو گرم بر متر مکعب است از وضعیت خوبی برخوردار نیستیم و در شرایط اضطرار قرار داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرد و خاک ، هوای نیشابور را در شرایط اضطرار قرار داد

گرد و خاک ، هوای نیشابور را در شرایط اضطرار قرار داد