مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 09:552023-09-24فرهنگي

صدور سند مالکیت ساختمان های اداره میراث فرهنگی در ایرانشهر سرعت گرفت


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایرانشهر از تسریع در روند صدور سند مالکیت ساختمان های اداره میراث فرهنگی این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایرانشهر از تسریع در روند صدور سند مالکیت ساختمان های اداره میراث فرهنگی این شهرستان خبر داد.

رحمان ریگی در گفت وگو با ایسنا- بیان کرد: بر اساس تاکید سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با توجه به دستورالعمل های ابلاغی و نیز لزوم مستند سازی املاک تحت اختیار این اداره نسبت به اخذ اسناد مالکیت اراضی و اموال غیر منقول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایرانشهر اقدام، و اسناد مالکیت آن صادر شد.

وی افزود: صدور این اسناد با همکاری امور حقوقی و املاک اداره کل و با استناد به قانون تثبیت مالکیت دولت جمهوری اسلامی ایران برای املاکی که دارای گواهی بند د ماده 26 آیین نامه اموال دولتی بودند، انجام شده است.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایرانشهر ادامه داد: اقدامات لازم پیرامون اصلاح و یا صدور سند مالکیت تفکیکی باقیمانده املاک نیز در دستور کار این اداره قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور سند مالکیت ساختمان های اداره میراث فرهنگی در ایرانشهر سرعت گرفت

صدور سند مالکیت ساختمان های اداره میراث فرهنگی در ایرانشهر سرعت گرفت