مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 12:102023-10-21فرهنگي

تئاتر خیابانی مریوان یکی از جشنواره های شاخص کشور است


مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد اعلام کرد: جشنواره تئاتر خیابانی مریوان امروز 16مین دوره خود را پشت سر گذاشت به یک بلوغ رسیده و یکی از جشنواره های شاخص کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مریوان، کاظم نظری در آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان که هم اکنون در سالن شهید سلیمانی مریوان در حال برگزاری است، با گرامیداشت یاد و خاطر همه شهدا و کسانی که برای آزادی این آب خاک ایثار کردند و از خودگذشتگی را به سرحد رساندند و با تقدیر از تلاش های صورت گرفته در برگزاری این جشنواره، اظهار داشت: هیئت داوران و اساتید برجسته این جشنواره از سرمایه های بزرگ کردستان و کشور هستند و معتقدیم هرآنچه تئاتر کشور دارد از تلاش این عزیزان است.

وی ابراز امیدواری کرد، این جشنواره بعد از پایان اختتامیه نیز همچنان مستمر به قدرت و قوت خود ادامه دهد.

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد تصریح کرد: جشنواره تئاتر خیابانی مریوان امروز 16مین دوره خود را پشت سر گذاشت به یک بلوغ رسیده و یکی از جشنواره های شاخص کشور است.

وی اضافه کرد: اگر امروز در ونیز، کن و خیلی از نقاط دنیا جشنواره های متعددی در حوزه تئاتر و سینما داریم اگر موفق هستند بخاطر تلاش های زیادی است که مدیران متقبل می شوند لذا باید قدر این تلاش ها را دانست و برای تقویت آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تئاتر خیابانی مریوان یکی از جشنواره های شاخص کشور است

تئاتر خیابانی مریوان یکی از جشنواره های شاخص کشور است