مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 15:402023-10-09اقتصادي

37 میلیارد ریال تخلف در طرح نظارتی بازگشایی مدارس کشف شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، احمد آریافر، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به انجام بازرسی ها به صورت مستمر و در قالب گشت مشترک با سایر دستگاه های نظارتی در طرح نظارتی مدارس اظهار داشت: - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: 88 فقره پرونده تخلف در طول اجرای طرح نظارتی بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی برای واحد های صنفی متخلف در استان تشکیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، احمد آریافر، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به انجام بازرسی ها به صورت مستمر و در قالب گشت مشترک با سایر دستگاه های نظارتی در طرح نظارتی مدارس اظهار داشت: در این مدت یک هزار و 486 مورد بازرسی از واحد های صنفی، مدارس غیردولتی، موسسات آموزشی و.

انجام شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی، ارزش پرونده های متشکله را بالغ بر 37 میلیارد و 408 میلیون ریال عنوان و بیان کرد: پرونده واحد های متخلف برای رسیدگی و سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

وی تصریح کرد: بیشترین تخلفات در این طرح مربوط به گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور خرید بوده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی ضمن قدردانی از تعامل سایر دستگاه های نظارتی و همراهی اصناف در اجرای اینآریافر خاطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

37 میلیارد ریال تخلف در طرح نظارتی بازگشایی مدارس کشف شد

37 میلیارد ریال تخلف در طرح نظارتی بازگشایی مدارس کشف شد