مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 09:452023-10-09اجتماعي

جزییات حمایت تحصیلی بنیاد مستضعفان از 400 هزار دانش آموز محروم


معاون محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان جزییاتی از اقدامات این بنیاد در حوزه حمایت از تحصیل دانش آموزان مناطق محروم کشور طی 4 سال منتهی به 1402 را تشریح کرد.

- معاون محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان جزییاتی از اقدامات این بنیاد در حوزه حمایت از تحصیل دانش آموزان مناطق محروم کشور طی 4 سال منتهی به 1402 را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحید خاویی با اشاره به حمایت تحصیلی بنیاد مستضعفان از بیش از 400 هزار دانش آموز محروم کشور طی 4 سال گذشته در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: یکی از وظایف مهم بنیاد مستضعفان در حوزه محرومیت زدایی و توانمندی محرومان کشور، کمک به تحصیل دانش آموزان مناطق محروم بوده و در این راستا طی 4 سال گذشته برنامه های متنوعی را برای حمایت تحصیلی این دانش آموزان در استان های مختلف بخصوص مناطق مرزی و مناطق هدف طرح آبادانی و پیشرفت بنیاد به اجرا درآورده است.

معاون محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان و مدیرعامل بنیاد علوی ادامه داد: در این مدت یکی از اصلی ترین اقدامات، تعمیر و تجهیز کلاس های درسی مدارس مناطق محروم بوده و طی 4 سال گذشته تعمیر و تجهیز کلاس های درسی نزدیک به 80 هزار دانش آموز توسط بنیاد مستضعفان انجام شده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر این بنیاد مستضعفان با تامین بیش از 140 هزار بسته لوازم التحریر و نوشت افزار برای دانش آموزان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات حمایت تحصیلی بنیاد مستضعفان از 400 هزار دانش آموز محروم

جزییات حمایت تحصیلی بنیاد مستضعفان از 400 هزار دانش آموز محروم