مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 11:402023-10-19سياسي

پیام تولیت مسجد مقدس جمکران به رییس جمهور


تولیت مسجد مقدس جمکران در پیامی به آیت الله رییسی رییس جمهوری اسلامی ایران بر حمایت دولت جهت پیشبرد بهتر منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص این مکان مقدس تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، متن پیام تولیت مسجد مقدس جمکران برای رییس جمهور به شرح زیر است:  محضر مبارک حضرت آیت الله سیدابراهیم رییسی دامت افاضاته رییس محترم جمهوری اسلامی ایران با سلام و تحیت احتراماً، پیام ارزشمند حضرتعالی وصول گردید.

بی شک خدمت در جایگاه رفیع مسجد مقدس جمکران در سایه اعتماد مقام معظم رهبری مدظله العالی که سرمایه ای عظیم و توفیقی بس بزرگ و افتخاری برای خادمی در این مسجد نورانی می باشد.

اینجانب از مراتب لطف و بزرگواری حضرتعالی که بحق از خادمان و مروجان مکتب اهل بیت علیهم السلام و رییس جمهوری مکتبی و مردمی می باشید تقدیر و تشکر نموده و از آن محضر شریف خواستارم در راستای منویات مقام معظم رهبری در حکم ابلاغی ما را در تعالی و نیل به اهداف مسجد مقدس جمکران حمایت نمایید.

بدون شک با توجه به ارادت حضرتعالی به وجود مقدس امام زمان علیه السلام و انتساب مسجد مقدس جمکران به آن حضرت، امید است با حمایت های ویژه در جهت پیشبرد هتر منویات مقام معظم رهبری مساعدت و یاری فرمایید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تولیت مسجد مقدس جمکران به رییس جمهور

پیام تولیت مسجد مقدس جمکران به رییس جمهور