مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 09:402023-10-01اقتصادي

الزامی بودن نصب برچسب تاییدیه آزمون بر روی نازل های سوخت در زنجان


سرپرست اداره کل استاندارد استان گفت: در شش ماهه اول سال جاری، تعداد یک هزار و 365 نازل سوخت در استان زنجان مورد آزمون قرار گرفته است.

- ایسنا/زنجان سرپرست اداره کل استاندارد استان گفت: در شش ماهه اول سال جاری، تعداد یک هزار و 365 نازل سوخت در استان زنجان مورد آزمون قرار گرفته است.

مهدی قهرمانی صبح امروز (9 مهرماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور بررسی صحت عملکرد نازل های عرضه سوخت مایع موجود در استان زنجان، در شش ماهه اول سال جاری، تعداد یک هزار و 365 نازل، مورد آزمون قرار گرفته است.

وی افزود: بیش از 99 درصد این نازل ها مورد تایید استاندارد بوده و کمتر از نیم درصد نیاز به تنظیم و بررسی مجدد داشتند که بلافاصله نسبت به پلمب آنها اقدام شد تا نسبت به اصلاح خطای نازل های مردود شده و تنظیم و آزمون مجدد آنها اقدام شود.

این مسئول افزود: بازدید از جایگاه های عرضه سوخت مایع و آزمون نازل ها در راستای وظایف قانونی استاندارد، به منظور بررسی صحت عملکرد نازل و جلوگیری از کم.

فروشی و ضرر و زیان به مصرف کنندگان، طبق برنامه هر سه ماه یک بار انجام می شود و در صورت عدم تایید نسبت به تنظیم و آزمون مجدد اقدامات لازم صورت می پذیرد.

سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان با اشاره به الزامی بودن نصب برچسب تاییدیه استاندارد بر روی تمامی نازل های سوخت مای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزامی بودن نصب برچسب تاییدیه آزمون بر روی نازل های سوخت در زنجان

الزامی بودن نصب برچسب تاییدیه آزمون بر روی نازل های سوخت در زنجان