مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 18:052023-10-08سياسي

هزینه 500 میلیاردی محرومیت زدایی سپاه در خراسان رضوی


فرمانده قرارگاه ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پنج هزار میلیارد ریال توسط این قرارگاه طی سال جاری برای محرومیت زدایی در استان خراسان رضوی هزینه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خواف، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد اشعری، امروز در همایش منادیان و مدافعان وحدت استانهای خراسان رضوی و جنوبی اظهار کرد: شهرستان خواف در قبل از انقلاب از امکانات چندانی نظیر آب و برق، بهداشت، مدارس و غیره برخوردار نبود، امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی خدمات زیربنایی و محرومیت زدایی زیادی انجام شده و یا در دست اقدام است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران با اشاره اقدامات محرومیت زدایی سپاه گفت: 5 هزار میلیارد ریال توسط قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه (ع) سپاه در سال جاری برای محرومیت زدایی در استان خراسان رضوی هزینه شده است.

وی همچنین با اشاره به ترفندهای دشمنان و عوامل آنها برای ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی در سطح منطقه و کشورمان ادامه داد: وحدت یک اعتقاد است و یک شعار و مخصوص یک زمان خاص نیست، لذا بیان هر گونه سخنانی که منشاء تحریف و دروغ دارد، به منزله بازی در زمین دشمنان است و باید از آن پرهیز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 500 میلیاردی محرومیت زدایی سپاه در خراسان رضوی

هزینه 500 میلیاردی محرومیت زدایی سپاه در خراسان رضوی