مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 11:302023-10-21بين الملل

پاسخ حماس به ترکیه درباره پرونده تبادل اسرا با رژیم صهیونیستی


وزیر خارجه ترکیه تاکید کرد، بخش سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به آنکارا اعلام کرده که هرگونه عملیات تبادل اسرا با رژیم صهیونیستی به فضایی آرام برای شروع آن نیاز دارد.

- وزیر خارجه ترکیه تاکید کرد، بخش سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به آنکارا اعلام کرده که هرگونه عملیات تبادل اسرا با رژیم صهیونیستی به فضایی آرام برای شروع آن نیاز دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هاکان فیدان، وزیر خارجه ترکیه در گفت وگویی تلویزیونی اعلام کرد، شماری از کشورها با درخواست کمک برای آزادی اسرای رژیم صهیونیستی در بند جنبش حماس به آنکارا مراجعه کرده اند.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی سما ، هاکان فیدان خاطرنشان کرد: ما در این زمینه تلاش خود را می کنیم و جنبش حماس در جریان دیدار با ما گفته بود که تحقق این طرح نیازمند فضایی آرام و فرآیندی مشخص است.

پیشتر وزیر خارجه ترکیه گفته بود، برخی از کشورها مخصوصاً قطر به صورت فشرده روی تبادل اسیران کار می کنند و رهبران سیاسی حماس در قطر هستند و در حال مذاکره اند.

وی بدون بیان جزییات بیشتر تاکید کرد، سفیر ترکیه در دوحه از پیشرفت قابل توجه در این مذاکرات خبر داد و گفت، آنها در قطر در حال مذاکره هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ حماس به ترکیه درباره پرونده تبادل اسرا با رژیم صهیونیستی

پاسخ حماس به ترکیه درباره پرونده تبادل اسرا با رژیم صهیونیستی