مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 20:252023-10-18ورزشي

تساوی ارزشمند مقصودلو مقابل شطرنج باز آمریکایی/ کارلسن بازهم شکست خورد!


مرد شماره 1 شطرنج جهان شکست دیگری را در مسابقات قطر تجربه کرد تا با کسب نتایج ضعیف، 16 واحد ریتینگ زنده خود را از دست بدهد.

- تساوی ارزشمند مقصودلو مقابل شطرنج باز آمریکایی/ کارلسن بازهم شکست خورد! مرد شماره 1 شطرنج جهان شکست دیگری را در مسابقات قطر تجربه کرد تا با کسب نتایج ضعیف، 16 واحد ریتینگ زنده خود را از دست بدهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در رقابت های شطرنج مسترز قطر، پرهام مقصودلو مرد شماره 1 شطرنج ایران در دور هفتم این مسابقات به مصاف شطرنج باز آمریکایی رفت و توانست به تساوی ارزشمند برسد.

مقصودلو که با ریتینگ 2707 در این مسابقات حضور دارد، مقابل هیکارو ناکامورا آمریکایی با ریتینگ 2780 به تساوی رسید تا ملی پوش شطرنج ایران پنج امتیازی شود.

همچنین مگنوس کارلسن، مرد شماره 1 شطرنج جهان در دور هفتم این رقابت ها مقابل حریف هندی مغلوب شد! کارلسن که با ریتینگ 2839 در این مسابقات دست به مهره شده است، در دور هفتم این رقابت به شطرنج باز هندی با ریتینگ 2611 بازی را واگذار کرد تا کارلسن 16 واحد ریتینگ زنده از دست بدهد.

این رقابت ها برای مرد شماره 1 شطرنج جهان بسیار بد دنبال می شود؛ چرا که پیش از این کارلسن در دور دوم شکست بدی را مقابل شطرنج باز قراقستانی تجربه کرد و در دور چهارم مقابل شطرنج باز هندی به تساوی رسیده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تساوی ارزشمند مقصودلو مقابل شطرنج باز آمریکایی/ کارلسن بازهم شکست خورد!

تساوی ارزشمند مقصودلو مقابل شطرنج باز آمریکایی/ کارلسن بازهم شکست خورد!