مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 11:302023-10-07سياسي

مشکلات آموزش و پرورش با گفتار درمانی رفع نمی شود


رییس دادگستری شهرستان کهگیلویه با توجه به چالش های آموزش وپرورش گفت: گفتاردرمانی مشکل را حل نمی کند باید برنامه متناسب و هزینه های لازم صورت بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت الاسلام علی سعیدی در جلسه شورای فرهنگ عمومی در دهدشت با موضوع کارکردها، ظرفیت ها و چالش های آموزش وپرورش اظهار کرد: متاسفانه به خاطر جهل و غفلت ما، مسائل مهم خصوصا فرهنگ کم کاری شده است.

رییس دادگستری شهرستان کهگیلویه از آموزش وپرورش به عنوان قلب یک جامعه نام برد و با بیان این که دشمن از اول انقلاب برنامه های زیادی و نفوذ های در این نهاد مهم و دانشگاه ها برای رسیدن به خواسته های خود قرار داده است گفت: اگر می بینیم در جامعه چیزی نمود پیدا کرده که خاص دشمن است، به علت غفلتی است که ما غافل شدیم.

وی افزود: اگر بخواهیم جبران کنیم باید برنامه ها دقیق باشد و با برگزاری جلسات بدون خروجی کار درست نمی شود.

سعیدی با بیان این که دشمن هزینه های فراوان برای رسیدن به اهداف خود انجام داده است گفت: ما اگر دنبال کار هستیم با گفتار درمانی حل نمی شود، دغدغه خوب است اما باید برنامه متناسب هم باشد و هزینه لازم صورت بگیرد.

رییس دادگستری شهرستان کهگیلویه خا طرنشان کرد: به عنوان مثال اگر آموزش وپرورش می خواهد مدرسه ای بسازد باید اول هزینه امنیت آن صورت بگیرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات آموزش و پرورش با گفتار درمانی رفع نمی شود

مشکلات آموزش و پرورش با گفتار درمانی رفع نمی شود