مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 11:452023-10-04اجتماعي

خراسان شمالی میزبان نخستین رویداد بازی و سرگرمی


مدیر کل کانون پرورش فکری و کودکان خراسان شمالی از میزبانی این استان برای نخستین رویداد بازی و سرگرمی در هفته کودک خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل کانون پرورش فکری و کودکان خراسان شمالی از میزبانی این استان برای نخستین رویداد بازی و سرگرمی در هفته کودک خبر داد.

فرهاد آقا بیگی 12 مهرماه در نشست خبری خود در این خصوص اظهار کرد: این رویداد از شنبه 15 مهرماه در استان آغاز می شود و طی آن میزبان کودکان و خانواده های آنها خواهیم بود.

وی بیان کرد: این رویداد به مدت یک هفته و تا 21 مهرماه ادامه دارد و کودکان می توانند اوقات بسیار مفرح و سالمی را تجربه کنند.

وی ادامه داد: این رویداد در طبقه چهارم مجموعه تفریحی طلای سفید واقع در بلوار امام خمینی (ره) بجنورد و در فضایی به وسعت دوهزار متر مربع برگزار می شود.

آقابیگی گفت: در این رویداد 10 شرکت تولید کننده بازی کشور در کنار فعالان استانی و همچنین اداراتی که همکاری دارند، حضور خواهند داشت تا لحظات مفرحی را برای کودکان و خانواده های رقم بزنند.

وی یکی از اهداف برگزاری این رویداد را شور و نشاط اجتماعی کودکان در کنار خانواده و همچنین آشنایی آن ها با بازی های استاندارد دانست و اظهار کرد: در این رویداد، بازی های رومیزی، فکری، هوش فضایی، کامپیوتری، خلاقه، جسمی و حرکتی برای استفاده مراجعه کنندگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان شمالی میزبان نخستین رویداد بازی و سرگرمی

خراسان شمالی میزبان نخستین رویداد بازی و سرگرمی